.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
شمال نیوز : وی، راه اندازی شرکت روماک گستر را پتانسیلی برای بازرگانی مازندران دانست و بیان کرد: منطقه آزاد نیز باید بصورت دقیق عملیاتی شود .... طاهایی : در مازندران طرح‌های عقب مانده داریم که باید تکمیل شوند / رنجبر : نمایندگان مازندران در صحن و کمیسیون ها نقش آفرینی بیشتری داشته باشند
شمال نیوز : وی، راه اندازی شرکت روماک گستر را پتانسیلی برای بازرگانی مازندران دانست و بیان کرد: منطقه آزاد نیز باید بصورت دقیق عملیاتی شود ....(ادامه)
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
سه پسر جوان کمتراز ۲۰سال که با اجرای سناریوی سرقت خشن در اتوبان صدر تهران در فضای مجازی جنجال به پا کرده بودند، دیروز به محل سرقت منتقل شدند. ناگفته‌های زورگیران جنجالی صدر
سه پسر جوان کمتراز ۲۰سال که با اجرای سناریوی سرقت خشن در اتوبان صدر تهران در فضای مجازی جنجال به پا کرده بودند، دیروز به محل سرقت منتقل شدند.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران با حضور حجت‌الاسلام محمد موحدی‌آزاد دادستان‌کل کشور در ساری تودیع و معارفه شد.

رئیس کل جدید دادگستری مازندران معرفی شد
رئیس کل دادگستری مازندران با حضور حجت‌الاسلام محمد موحدی‌آزاد دادستان‌کل کشور در ساری تودیع و معارفه شد. (ادامه)
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ویژه تعطیلات عید فطر در جاده‌های استان خبر داد. محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر درمازندران
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ویژه تعطیلات عید فطر در جاده‌های استان خبر داد.(ادامه)
رییس پلیس آگاهی پایتخت از آدم‌ربایی ۱۰ میلیون دلاری تاجر پولدار در غرب تهران خبر داد و گفت: فرد ربوده شده با تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان آزاد شد. آدم‌ربایی ۱۰ میلیون دلاری مرد تاجر
رییس پلیس آگاهی پایتخت از آدم‌ربایی ۱۰ میلیون دلاری تاجر پولدار در غرب تهران خبر داد و گفت: فرد ربوده شده با تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان آزاد شد.(ادامه)
قوه قضائیه در خصوص فوت سارا تبریزی توضیحاتی ارائه داد. توضیحات قوه قضائیه در خصوص فوت سارا تبریزی
قوه قضائیه در خصوص فوت سارا تبریزی توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم. تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته شود
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم.(ادامه)
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟ چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟(ادامه)
زنان منتخب مجلس دوازدهم را بیشتر بشناسید +عکس
بر اساس نتایج نهایی شمارش آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ستاد انتخابات کشور در ۲۰۸ حوزه انتخابیه اعلام کرد که بر این اساس ۱۱ نماینده زن به بهارستان راه یافتند.(ادامه)
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟ یکی از مشکلات قالیباف را هر فردی داشت، صدباره حذف یا برکنار می‌شد
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت : ۸ سال جنگ تحمیلی بود اما یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار نگرفت اما پیش از انقلاب با یک تشر آمریکایی، بخشی از کشور را هدیه می‌دادند. اجازه نداده و نخواهیم داد که یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار گیرد ...(خبر)
(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی: نرخ ارز را قابل پیش بینی می‌کنیم
رئیس‌ کل بانک مرکزی گفت: سیاست این بانک ایجاد شرایط برای قابل پیش بینی شدن نرخ ارز است.(ادامه)
رییس پلیس راه البرز با یادآوری بارش برف و لغزندگی جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران - شمال به رانندگان هشدار داد فقط در صورت لزوم اقدام به سفر و با احتیاط حرکت کنند. جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران - شمال برفی و لغزنده است
رییس پلیس راه البرز با یادآوری بارش برف و لغزندگی جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران - شمال به رانندگان هشدار داد فقط در صورت لزوم اقدام به سفر و با احتیاط حرکت کنند.(ادامه)
طرح عملیاتی سربداران جهت تصرف شهر آمل توسط یکی از اعضاء کادر رهبری اتحادیه به نام "شهاب" (سیامک زعیم) ارائه شده بود که به «اسب تروا» معروف بود. بازخوانی عملیات کمونیست‌ها برای تصرف آمل/ «اسب تروا» رمز "شهاب" برای تصرف شهر!
طرح عملیاتی سربداران جهت تصرف شهر آمل توسط یکی از اعضاء کادر رهبری اتحادیه به نام "شهاب" (سیامک زعیم) ارائه شده بود که به «اسب تروا» معروف بود.(ادامه)
رئیس شورای انتخابات حزب مؤتلفه اسلامی از اعلام اسامی فهرست ۲۵۰ نفره انتخاباتی این حزب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک خبر داد. فهرست انتخاباتی حزب مؤتلفه اسلامی به‌زودی اعلام می‌شود
رئیس شورای انتخابات حزب مؤتلفه اسلامی از اعلام اسامی فهرست ۲۵۰ نفره انتخاباتی این حزب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک خبر داد.(ادامه)
مسئولان سازمان حفاظت محیط‌زیست می‌گویند محیط‌بان گیلانی که متاسفانه اخیرا خودکشی کرده است، به شغل آزاد روی آورده و در آن شغل دچار مشکل شده بود، حال آن که اگر وضعیت...

رفیعی: حق غذا، حق لباس، پول بنزین و حتی اضافه‌کاری محیط بانان پرداخت نشده/ سازمان محیط‌زیست درباره نحوه هزینه‌کرد اعتبارات ۲۸۸ میلیارد تومانی شفاف‌سازی کند/ محیط‌بانان به شغل دوم، روی آورده اند
مسئولان سازمان حفاظت محیط‌زیست می‌گویند محیط‌بان گیلانی که متاسفانه اخیرا خودکشی کرده است، به شغل آزاد روی آورده و در آن شغل دچار مشکل شده بود، حال آن که اگر وضعیت... (ادامه)
دادگاه تجدید نظر استان تهران با تبدیل قرار دو متهم امنیتی خانم به مبلغ هر کدام ۱۰ میلیارد تومان موافقت کرد و در پی این اتفاق هر دو متهم پس از ۱۷ ماه از زندان آزاد شدند. نیلوفر حامدی و الهه محمدی آزاد شدند
دادگاه تجدید نظر استان تهران با تبدیل قرار دو متهم امنیتی خانم به مبلغ هر کدام ۱۰ میلیارد تومان موافقت کرد و در پی این اتفاق هر دو متهم پس از ۱۷ ماه از زندان آزاد شدند.(ادامه)
شمال نیوز : اکبر هاشمی بهرمانی، معروف به «اکبر هاشمی رفسنجانی» روز شنبه، سوم شهریور ماه سال ۱۳۱۳ هجری شمسی مطابق با ۱۴ جمادی الاولی ۱۳۵۳ هجری قمری و ۴ آگوست ۱۹۳۴میلادی، در روستای بهرمان .... گزارش تصویری / آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی به روایت تصویر
شمال نیوز : اکبر هاشمی بهرمانی، معروف به «اکبر هاشمی رفسنجانی» روز شنبه، سوم شهریور ماه سال ۱۳۱۳ هجری شمسی مطابق با ۱۴ جمادی الاولی ۱۳۵۳ هجری قمری و ۴ آگوست ۱۹۳۴میلادی، در روستای بهرمان ....(ادامه)
«پوتین» از اطلاعات حاج قاسم تعجب کرده بود/ ماجرای حضور سردار سلیمانی با چهره مبدل در بغداد ؛ آمریکایی‌ها زمانی که فهمیدند فرمانده نیروی قدس سپاه به آن منطقه رفته با تانک به محل اقامت ایشان حمله کردند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : با حکم معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال کشور، دکتر وحید آرایی به عنوان مشاور رئیس سازمان در امور راهبردی و توسعه مدیریت منصوب شد. انتصاب دکتر وحید آرایی به سمت مشاور رییس سازمان ثبت احوال کشور در امور راهبردی و توسعه مدیریت
شمال نیوز : با حکم معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال کشور، دکتر وحید آرایی به عنوان مشاور رئیس سازمان در امور راهبردی و توسعه مدیریت منصوب شد. (ادامه)
تعدادی از مدیران در پرونده تخلف واردات چای در بازداشت هستند/ آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری و بیژن زنگنه / توماج صالحی چرا آزاد شد؟ / ممنوع الخروج شدن از سه طریق انجام می‌شود. برخی بر اساس دعوای کیفری و به اقتضای شرایط به فرد ابلاغ می شود....(خبر)
(ادامه)
بررسی‌های سازمان بازرسی نشان می‌دهد کل ارز دریافتی یک شرکت خاص از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ معادل ۳.۳۷۰ میلیون دلار بوده که از این مبلغ حدود یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون دلار از ارز نیمایی تامین شده برای ماشین آلات و مابقی آن برای واردات چای بوده است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مسابقه فینال لیگ برتر کشتی آزاد از ساعت 15:50 جمعه (10 آذر) در سالن پُر از تماشاگر شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد و تیم بانک شهر نایب قهرمان دوره پیش این بار به مقام قهرمانی رسید. رقابت دو تیم با نتیجه تساوی 5 - 5 خاتمه یافت اما بانک شهر به دلیل امتیاز فنی بیشتر (20-18) برنده شد. بانک شهر با مساوی قهرمان لیگ کشتی آزاد شد! + اعتراض هوتن به ناداوری ها
شمال نیوز : مسابقه فینال لیگ برتر کشتی آزاد از ساعت 15:50 جمعه (10 آذر) در سالن پُر از تماشاگر شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد و تیم بانک شهر نایب قهرمان دوره پیش این بار به مقام قهرمانی رسید. رقابت دو تیم با نتیجه تساوی 5 - 5 خاتمه یافت اما بانک شهر به دلیل امتیاز فنی بیشتر (20-18) برنده شد.(ادامه)
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شدند
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند. (ادامه)
خبرگزاری آسیاپلاس تاجیکستان با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به این کشور نوشت سطح روابط دوشنبه و تهران به مرحله جدیدی رسیده است. رسانه تاجیکستان: سطح روابط دوشنبه و تهران به مرحله جدی رسیده است
خبرگزاری آسیاپلاس تاجیکستان با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به این کشور نوشت سطح روابط دوشنبه و تهران به مرحله جدیدی رسیده است.(ادامه)
فعالیت سازمان اکو مورد حمایت بی‌قید و شرط ایران قرار دارد/ امروز حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه، ملاک شرافت کشورهاست/ جمهوری اسلامی همراه با شرکای خود برای پی‌ریزی نظامی عادلانه در حال حرکت است ....(خبر)
(ادامه)
صبح امروز نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به داوطلبین ابلاغ شد.
کدام نمایندگان فعلی مجلس توسط هیئت اجرایی رد صلاحیت شدند؟ + اسامی
صبح امروز نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به داوطلبین ابلاغ شد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 94 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.346 seconds.